onsdag, januari 07, 2009

2009

Ikväll åker jag in till stan igen. Det är väldigt vackert här ute på landet, jag hoppas att jag kan komma hit snart igen.
2009 ska bli ett mycket bättre år än det föregående. T.ex. ska jag vara glad hela tiden har jag tänkt. Andra planer är att hitta en ny lägenhet och flytta in i den, samt att jobba mycket mer. Jag måste det för jag är nästan pank nu.
I vår ska min ateljé göras om lite och bli mer en tecknarateljé. Några tecknarvänner ska flytta upp från Malmö till Stockholm och jag hoppas att de vill dela ateljé med mig och att vi hittar några fler som är intresserade.
I maj kommer jag åka på tågluff i Europa. Hoppas jag hinner med lite fler resor under året.
Snart ska jag börja på arbetsprover till konstskolor som jag ska söka till hösten. Har inte riktigt bestämt mig för om jag vill gå en skola eller inte. Jag har fullt upp med mina egna projekt men det skulle vara kul att lära sig lite nya grejer. Plus att det är roligt att ha en klass. Man kan tex ha klassfester.

4 kommentarer:

Nanna sa...

Jag planerar en Stockholmsflytt till sommaren eller hösten och skulle behöva ateljéplats. Du kan ju ha mig i åtanke.

Loka sa...

Vad roligt! Jag skriver upp dig på listan. Som finns i mitt huvud.

carlhedsved@hotmail.com sa...

Hej Loka, jag letar också atelje´plats. Skriv upp mej på din lista med i ditt huvud

Loka sa...

Det ska jag göra!