måndag, augusti 31, 2009

Boken är i mina händer

Oh my god, vilken dag! I morse hörde jag att min bok hade anlänt till Koliks lager i Stockholm. Själv befann jag mig i Fallmossen och Kolik fick beställa en helikopter för att på kortast möjliga tid flyga in mig till storstaden. Och detta är vad som mötte mig: världens finaste bok! Hårdpärm, matt omslag i petroleumblå, lätt gultonade sidor: m-mm-M! 5 september är första releasefesten i Malmö, 7 september finns den ute i affärerna.

Här är ett litet kolikrevolverklistermärke som jag har designat idag. Ska användas i marknadsföringen är det tänkt. Syns det hur trött jag är? Jag är nästa död.

Och en helt annan nyhet: Historiska Porträtt har börjat gå i Arbetaren med start förra veckan. Nio avsnitt kommer gå har jag för mig, och de kommer även lotta ut några böcker. Så håll ögonen öppna. Men vad som kanske är ännu viktigare med den här bilden är att man kan se de superfina GLASSÖRHÄNGENA som jag fick i present av Josefin idag! Ahh, är livet bra eller vad?

8 kommentarer:

fridaswork sa...

Fantastiskt.

Allt.

Alltihop är perfekt.

Den magiskt blå tonen på boken... den charmerande tröttheten... revolverklistermärket...


...och glassörhängena,
jisses alltså... glassörhängena!

phiu! en dag ska jag bli lika cool som du Loka. En dag... *drömmer*

Martina sa...

Grattis!

Carl sa...

Grattis till boken!

Loka Kanarp sa...

Tack alla!

Jan B sa...

kan vara det snyggaste omslag jag sett. kan vara den snyggaste pistol jag sett. snart i en hand nära mig! grattis!

rubbad sa...

Men vad fin! Jag måste ha denna bok!

Sara Frida Hansson sa...

Den ser helt enkelt helt fantastisk ut. W-O-W ! På lördag ska jag hedra dig med att ha spexiga kläder och sälja massa öl till alla! Det känns som jag skrivit exakt så innan. Ursäkta minnet isåfall/ G. Uldfisk.

"oroshjärta" sa...

awh! va fin! vad roligt!grattis! DIN egna bok! stort! ny här hitta hit idag! kommer tillbaka!