torsdag, oktober 29, 2009

The making of min utställning i Malmö





De senaste dagarna har jag och Josefin Svenske jobbat med Pärlor och Patroner utställningen i Josefins lägenhet i Malmö. Alla bilderna är klara och inscannade. Sen har Josefin skrivit ut dem i a2-format på en lång sammanhängade pappersrulle som ni kan se på den sista bilden. Nu ska alla bilderna klippas ut och monteras på kapaskivor så att jag kan bygga upp min historiska drömvärld.
8 kvinnor från 3 länder och tre sekler har jag valt ut från Pärlor och Patroner.
Kom och se utställningen på fredag kl 19.00 på Loftet, Hedmanska gården, Malmö! Kom, kom!

5 kommentarer:

meli sa...

Det ser galet fint ut. Galet!

Erika sa...

Guuu va fint! Olle önskar sig alla bilder i julklapp, särskilt husen.

Lina Neidestam sa...

Ååååh, vad tjusigt! Ta många kort när den är hängd! Vill se alla bilderna!

Nathalie sa...

O så underbart fint!:)

Loka Kanarp sa...

Tack så mycket alla! Nu har jag lat upp några bilder från utställningen på bloggen. Förhoppningsvis kommer den visas i stockholm också.