onsdag, juni 30, 2010

Crackbilder

För drygt en vecka sen var jag i Rom tillsammans med några andra svenska serietecknare från Sverige. Vi var inbjudna att ställa ut på Crack!-festivalen. Det blev en kort en intensiv resa. Det här året gjorde jag mer turistande inne i stan än jag har gjort tidigare år. Bl.a. besökte vi en kyrka med en Carravaggiomålning. Men min största konstUPPLEVELSE var förstås glassarna med ansikten.




Min uppställning på Crack!


Fabian och My.

En docka som jag tecknade.

Se fler bilder på Kolikbloggen! Klicka här!

Hoppas förresten att ni gillar min nya bloggdesign.

3 kommentarer:

Siska sa...

fin docka och fin bloggdesign (om det inte vore för de obehagliga associationerna ordet ger skulle jag kalla den glassig).

Erika sa...

Superduperfin!

Loka Kanarp sa...

Tack tack!