torsdag, september 15, 2011

Bokmässanenkäten 2011

Kan det vara sant? Är det äntligen dags att återuppliva bokmässanenkäten (känd från förra året)?!
Ni vet hur det funkar; jag gör en enkät och ni sprider den vidare i era egna bloggar. Då kör vi!


Bokmässanenkäten 2011

Namn: Loka
Hemort: Stockholm
Jag har varit på Bokmässan i Göteborg (ggr): Varje år sen 2003.

Så här kunde det se ut på förra årets mässa.

På årets bokmässa ska jag: Stå i Kolik förlags monter och signera min och Carl-Michaels nya seriebok Hungerhuset som släpps på mässan.
Här är lite mer schema:
-Fredag 23 september kl 16.00: Jag och Carl-Michael håller låda i Aftonbladets monter.
- Fredag 23 september kl 17.00: Jag och Carl-Michael minglar med skräckförfattare i Ord Text Menings monter, A03:59.
-Lördag 24 september: Jag, Lina Neidestam (Maran) och Matilda Ruta (Tummelisa) intervjuas av Josefin Svenske på Seriescenen kl 14.00.

 Min och Carl-Michaels bok släpps på mässan.

Håll utkik efter oss.

Ett bra bokmässanminne: Förra året fick jag motta ett diplom av Serieakademien för min bok Pärlor och patroner. Jag fick stå på scen och allting.

 Jag och mitt diplom för trogen tjänst i seriesverige.

Några böcker jag ser fram emot: Förutom de andra böckerna som släpps på Kolik förlag så ser jag fram emot Mats kamp av Mats Jonsson.

 Några nya, fräscha serieböcker.

Ett seminarium eller annat prat jag ska se: Har inte planerat något än.
Jag hoppas slippa: Ont i fötterna. Det blir gympaskor i år.
En fest/tillställning som jag ska gå på: Galagos och ETC:s fest 22 september på Lagerhuset.
Mitt bästa bokmässefynd: Kanske inte det bästa fyndet, men förra året fick jag tag på en stor månpocket-tygkasse som jag använder nästan jämt.

Vi ses på mässan!


Fler som fyllt i bokmässanenkäten:
Galagobloggen
Stef Gaines






Inga kommentarer: