tisdag, september 13, 2011

Läs mina serier i dessa tidningar

Rocky magasin hittar du på Ica supermarket i Sala.

Här kan du läsa mina serier:

- I senaste numret av Rocky. Jag medverkar med strippserien Bevarade män på 10 sidor. Den har varit publicerad förut men du kanske har missat den - nu har du din chans! Serien handlar om olika män i historien vars kroppsdelar har blivit bevarade för eftervärlden. Det kan röra sig om en hjärna, ett finger, en penis eller dylikt.

 Vem är som 'tell it like it is' till en fågel? Svaret hittar du i Voltaire.

- I det kommande numret av Voltaire (som kommer om typ en vecka). Tidningen Voltaire ges ut av Kraft och kultur - en elleverantör som även sysslar med kultur. Tidningen går ut till 60 000 elkunder (om jag förstått saken rätt) och gör därför skäl för sin slogan Sveriges största kulturtidning. Jag är rätt imponerad faktiskt. I nästa nummer medverkar jag med en serie om fyra stycken kvinnliga författare som skriver om sex på olika sätt.

 En bild från vårt hem i skogen.

- I senaste numret av Utopi. Eller ok, det är ingen serie, men väl en intervju med mig och Carl-Michael om vår bok Hungerhuset.

Inga kommentarer: