tisdag, december 20, 2011

Här kan man köpa Hungerhuset

Folk frågar mig ofta var man kan köpa Hungerhuset*. Jag brukar rekommendera seriebutikerna eller nätbokhandeln. Här kommer listan över butiker som garanterat har boken, för här har jag och C/M nämligen signerat:

 Bitte Andersson, Matilda Ruta, jag och Carl-Michael Edenborg på Hallongrottan. Foto: Stef Gaines

Hallongrottan
Förutom serieböcker har Hallongrottan alla böcker inom det feministiska och queera spektrat. De har även en del kitchgrejer, smycken, t-shirts och liknande. 
Hallongrottan, Bergsundsgatan 25, T-bana: Hornstull

Söderbokhandeln
Kanske Stockholms bästa bokhandel, bara för att det är fint och mysigt där. 
Söderbokhandeln, Götgatan 37, T-bana: Medeborgarplatsen

 Jag på SF-bokhandeln i söndags.

SF-bokhandeln
Mycket serier, fantasyböcker på över 1000 sidor, dvd:er, brädspel mm. Det säljer även trollstavar. 
SF-bokhandel, Västerlånggatan 48, T-bana: Gamla stan

Café Sodom
Förutom kaffe säljer Café Sodom böcker från Vertig och Kolik förlag till högst rimliga priser.
Café Sodom, Bellmansgatan 26, T-bana: Mariatorget


Bonus: Om du vill köpa boken i Göteborg eller Malmö så finns den på SF-bokhandlarna!

*Obs SANT, inte bara reklamtrick!

Inga kommentarer: