tisdag, juli 09, 2013

Vad jag gjort sen sist



Illustration: Plocka upp sommarnumret av Metro så får du både den här somriga illustrationen och en erotisk novell av C-M Edenborg. Andra delen kommer om några veckor.


Serie: Ni har väl inte missat att Zelda har fått ett eget sommaralbum? Förutom Zeldaserien av Lina Neidestam innehåller albumet serier av Nanna Johansson, Ellen Ekman, Frida Ulvegen och mig. Jag bidrar med några av mina historiska kvinnoporträtt.


Serie: ... och som om inte detta vore nog har de historiska porträtten börjat gå i Agent X9 - sida vid sida med Modesty Blaise.


Illustration: Illustrerade en artikel i Paletten om jordens undergång.

Illustration: Jag fortsatte illustrera artikelserien Sparkrav i Expressen. Första bilden handlar om digitaliserat kulturarv och den andra bilden handlar om konstsamlingar på nätet. Läs här och här.

2 kommentarer:

Jonna Bjornstjerna sa...

Sjukt snyggt Loka! kram Jonna

Loka Kanarp sa...

Tack Jonna!